6/16/2011

Andai masa bole putar.............

i miss all the moment we spent together guys...klau la bole putar mse ak nk je study sme2 lg dgn mu owg..wlaupon study ke arah laen ork??haha...ak sgt2 rndu mu owg semua, sa,epah,anna,nadya,ajim,kamal,matmin,nara,efunk,alan,kero,kimi,faris,syed n of coz my gigirly..
i miss our "5 rusyd".ckgu rodiah pgil klas kt klas puaka kn??? haha...mne x puakanye ble ckgu x dok je dlm klas smua bermaharajalela...ork3??? miss dis moment...


Time math plok msing2 bt dono je...Mr.low pnye lh tekun duk ajr kt smua...efunk,mu yg plg suke kcau Mr.low ork??? mcm2 mu kate kat dye...x ttup zip la,ade taik idung la..hahaha...pas 2 ble time mr.low jge mse exam msti mu bce doa kuat2...sje nk bg die kelong....hahaha...miss dis moment...


Time PA.ckgu alias jd mgsa ork...ble taw je mse die smua kuor klas...ponteng klas die...ckgu alias plok duk sbor je...hok die taw senyum je....spe pgil die konggo??? ak x igt dh spe reka orh...haha...tp ble time dkt nk spm cbuk duk sruh dye ajor blk...dh ponteng skmo mne mse nk dgr die ajornye...miss dis moment.....


igt x time kt maen btu seremban kat blkg klas...efunk pahceroh kloh...pah 2 x puah ati...pah 2 bdok2 lki skmo duk shuffle ble ciap mula ar duk renjis peluh...skt la ati...miss dis moment....



TUSYEN;
time tusyen lg la nano blake ork???? hok jd mgsa ckgu hussin la...dh la mri tusyen lwt dh..kt wak tusyen 2 mcm hok kt dri ork...tusyen start kul 8 tp msuk dkt kul 9...ckgu hussin sengih je tgk....pdhal mri lme dh tp duk lpk luor....dh la mri lwt bole plok mtok rht...ckgu hussin ske sgt ar time rht sbb kepek n air kotok dye msti abih kt beli...hahaha...ble msuk je akhir bln sbb la ceti mri mtok htg...check list nme skmo...sowg2 pgil...miss dis moment.....


klau ak nk senaraikn semua kenangan2 kt dok tertulis ak...byk sgt hok gler2 n bengong kt semua pnh wak...hok penting...kt semua hepy skmo...klau baloh pon x smpai 1 ari pah 2 baek mula...x leh ngajok lme2 dgn mu owg nie...

~ak syg mu owg smua..hope persahabatan kt x kn ptus smpai ble2! kawan smpai mati k!! miss all of u guys! :')

No comments:

Post a Comment